J3D-Logo

JANTE 3D - 3D výkresy budov a interiérů

(Nacházíte se v režimu zjednodušeného zobrazení webové stránky.)

Přepnutí zpět na interaktivní zobrazení je na konci této stránky.

Váš prohlížeč nepodporuje SVG, aktualizujte prohlížeč!

Váš prohlížeč má chybu v zobrazení foreignObject v SVG. Kontaktujte dodavatele vašeho prohlížeče k odstranění chyby, nebo použijte prohlížeč od jiného výrobce!

Jazyková verze:       CZ / Eng


Hlavní menu


Obsah stránky

10 kroků - Jak na to?

1. Kontaktujte nás

E-mailem, poštou, osobně, telefonicky, SMS, WhatsApp, či prostřenictvím sociálních sítí.


2. Poptávka

Zkuste stručně popsat Váš požadavek.


3. Zkontaktujeme Vás

Dále už Vás zkontaktujeme způsobem, který Vám vyhovuje a vyjasníme si Vaši poptávku a možnosti, které máme.


4. Nabídka

Následně vytvoříme a zašleme Vám detailní nabídku s kalkulací.


5. Zhotovení objednávky

Pokud budete s nabídkou souhlasit, zapracujeme Vaše připomínky, a vyhotovíme pro Vás finální objednávku.


6. Smluvní podmínky

Práce menšího rozsahu provádíme na objednávku, pro práce většího rozsahu připravíme smlouvu o dílo, včetně všech příloh (jako licenční ujednání, přesný technický popis díla atd.).


7. Podpis smlouvy

Podepsání smlouvy či objednávky je pro Vás již závazné.


8. Zaplacení zálohy

Po zaplacení zálohy (dle ujednání ve smlouvě nebo objednávce) zahájíme práce da daném projektu.


9. Předání a fakturace

Projekt předáváme vždy po dokončení dané fáze (viz. smlouva/objednávka). Teprve po převzetí zákazníkem fakturujeme dílčí práci včetně případné zálohy na další etapu.


10. Finalizace

Projekt je finalizován předáním zákazníkovi, včetně veškeré dokumentace v elektronické podobě (po dohodě i v papírové podobě) a vzájemným podpisem předávacího protokolu (u menších zakázek stačí převzetí finální faktury).


Ubytování Elektro 3D Weby Grafika JANTE G raphics s. r. o. 602 636 669 info@jantegraphics.cz 10. Finalizace Projekt je finalizován předáním zákazníkovi, včetně veškeré dokumentace v elektronické podobě (po dohodě i v papírové podobě) a vzájemným podpisem předávacího protokolu (u menších zakázek stačí převzetí finální faktury. 9. Předání a fakturace Projekt předáváme vždy po dokončení dané fáze (viz. smlouva/objednávka) Teprve po převzetí zákazníkem fakturujeme dílčí práci včetně případné zálohy na další etapu. 8. Zaplacení zálohy Po zaplacení zálohy (dle ujednání ve smlouvě nebo objednávce) zahájíme práce na daném projektu. 7. Podpis smlouvy Podepsání smlouvy či objednávky je pro Vás již závazné. 6. Smluvní podmínky Práce menšího rozsahu provádíme na objednávku. Pro práce většího rozsahu připravíme smlouvu o dílo, včetně všech příloh (jako je licenční ujednání, přesný technický popis díla, atd.). 5. Zhotovení objednávky Pokud budete s nabídkou souhlasit, zapracujeme Vaše připomínky a vyhotovíme pro Vás finální objednávku. 4. Nabídka Následně vytvoříme a zašleme Vám detailní nabídku s kalkulací. 3. Zkontaktujeme Vás Dále už Vás zkontaktujeme způsobem, který Vám vyhovuje a vyjasníme si Vaši poptávku a možnosti, které máme. 2. Poptávka Zkuste stručně popsat, Váš požadavek. 1. Kontaktujte nás E-mailem, poštou, osobně telefonicky, SMS, WhatsApp, či prostřednictvím sociálních sítí. 10 kroků - Jak na to? ENG CZ Kontakt Poptat Jak na to Ceník O nás Naše služby firemní identita web design grafické práce Naše služby vizualizace systémů bannery e-shopy webové stránky webové aplikace Naše služby chalupa Vysoká Jedle chata Masojedy Naše služby elektronika na míru elektro revize elektro projekty/montáže Naše služby další služby rozsahy 3D modelací 3D návrhy 3D modelace podkladů zaměření Naše služby Zapnout zjednodušené zobrazení webových stránek 10. Finalizace Projekt je finalizován předáním zákazníkovi, včetně veškeré do- kumentace v elektronické podobě (po dohodě i v papírové podobě) a vzájemným podpisem předávacího protokolu (u menších zakázek stačí převzetí finální faktury). 9. Předání a fakturace Projekt předáváme vždy po dokončení dané fáze (viz. smlouva/objednávka). Teprve po převzetí zákazníkem fakturujeme dílčí práci včetně případné zálohy na další etapu. 8. Zaplacení zálohy Po zaplacení zálohy (dle ujednání ve smlouvě nebo objednávce) zahájíme práce na daném projektu. 7. Podpis smlouvy Podepsání smlouvy či objednávky je pro Vás již závazné. 6. Smluvní podmínky Práce menšího rozsahu provádíme na objednávku. Pro práce většího rozsahu při- pravujeme smlouvu o dílo, včetně všech příloh (jako je licenční ujednání, přesný technický popis díla, atd.). 5. Zhotovení objednávky Pokud budete s nabídkou souhlasit, zapracujeme Vaše při- pomínky a vyhotovíme pro Vás finální objednávku. 4. Nabídka Následně vytvoříme a zašleme Vám detailní nabídku s kalkulací. 3. Zkontaktujeme Vás Dále už Vás zkontaktujeme způsobem, který Vám vyhovuje a vyjasníme si Vaši poptávku a možnosti, které máme. 2. Poptávka Zkuste stručně popsat Váš požadavek. 1. Kontaktujte nás E-mailem, poštou, osobně, telefonicky, SMS, WhatsApp, či prostřednictvím sociálních sítí. 10 k r oků - Jak na t o? ENG CZ Kontakt Poptat Jak na to Ceník O nás Naše služby Zapnout zjednodušené zobrazení webových stránek Grafika Weby 3D Elektro Ubytování JA N TE G r aphics s r . o. 602 363 669 info@jantegraphics.cz